2012年12月11日 星期二

有限定無限


呢個又係一個頗為熱門嘅問題,到底做生意應該開有限公司定無限公司。

如果我係俾錢你洗嗰個,我老死都想你用無限公司同我做生意或簽約,因為有咩冬瓜豆腐,除非你釘左,如果唔係我實追債追到天腳底。

簡單啲講,你唔係做乜春大生意,或者諗住試下盤生意有冇得做,咪平平地,攞張BR玩下囉。
不過如果你做個盤生意好鬼高危,借近來三叔同蛇果單野為例,你做設計嘅,你設計左件野後比其他公司告你抄襲,之後仲要輸埋,如果你唔夠錢賠,你可以摺左間有限,拍拍屁股走人,但係如果你係無限,咁就恭喜你喇。

照火麒麟咁講,用有限公司做生意咁so,爭人錢可以唔駛還,咁點解仲有人問應該用有限定無限做生意。

查實咪又係成本問題囉,無限公司每年成本係張BR費用,而有限公司就除左張BR,仲有公司秘書,核數,計埋至少每年都要8k-10k。

所以你問火麒麟用邊隻好,不如你問我你個仔食乜Q奶粉仲容易答。

沒有留言:

張貼留言