2012年12月11日 星期二

供養父母免稅申報

今日同朋友k食飯,傾傾下,佢話年年都交好Q多稅,冇仔女,份糧出咁多,就計足哂稅,好鬼甘。

咁我話,你唔記報世伯伯母呀,我記得佢地好似都有60架。

朋友k嘅答案令我好乸驚訝,佢話佢阿爸阿媽有幾千萬身家, 話比人聽要佢養都無人信啦。

假設阿爸阿媽好鬼有錢,不過我為表孝心,每個月都會象徵式咁俾一兩千過佢地,當係請佢地食兩餐飯。真係兩餐咋,因為佢地通常去啲好鬼高檔嘅食府,一餐都食成千銀。咁嘅situation, 朋友k可否申報供養父母免稅額?

答案係可以嘅,因為話9之你老豆係李+x定係李趙雞,總之你響課稅年度內提供唔少於$12,000供養父母就可以申報。

朋友k話而家都報左稅,講黎都哂Q氣。我就叫佢上稅局網頁download張lR6071,填完交上稅局就搞掂。

如是者,兩星期後,朋友k打電話黎吊高我,佢話佢家姐閙佢做乜無乸端端走去報阿爸阿媽個免稅額,搞到稅局出信俾家姐。

死火,我一時忘記左朋友k有個家姐添。因為根據稅例,只有一位子女可以申報同一父或母嘅免稅額。火麒麟一時大意,忘記問清楚朋友k,最後都搞番掂,不過要請朋友k食返餐姐。

沒有留言:

張貼留言