2012年12月11日 星期二

公司稅務Q&A

我成日響啲討論區見到啲人問關於個人或者公司嘅稅務問題,其實有啲問題真係花丁丁時間去稅局網頁睇下就搵到答案。其實我都明, 稅局寫個D野, 有時個個字都識, 但係就唔明佢講咩.

有時我都會回下,不過回得多都覺煩,所以試下寫個blog, 睇下可唔可以幫下手啦。

今次整幾條簡單嘅Q&A當係見面禮先啦。
Q : 有限公司成立後,會幾時收到第一份利得稅報稅表?A : 公司成立18個月後就會收到.

Q :
收到第一份利得稅報稅表後, 應該要點做?

A : 梗係第一時間搵我啦!(講笑) 應該即刻搵個
執業會計師做你稅務代表幫你間公司申請延期, 如果唔係, 就要響報稅表上的發出日後一個月內交審計報告。第一份可以有三個月期限。不過如果真係唔知點搵一個可靠o既執業會計師, 就搵我介紹啦.

Q : 完成左審計, 交埋審計報告上稅局之後, D文件係唔係可以送去堆田?

A : 根據稅局要求, 公司要保存至少7年業務記錄, 如果保存不足, 即屬違法,最高可被罰款 100,000元。唔好以為吹水, 我有客人真係比稅局罰過. 你可能會話好煩, 其實好簡單, 假設你一年o既文件有一大箱, 個箱面寫低年份, 同埋第幾年, 寫到第八年, 就可以送第一年個箱去堆田.

沒有留言:

張貼留言