2012年12月11日 星期二

點解我會寫呢個blog?

火麒麟今年30有4,回想當年F.6之後,飛左去楓業國遊學3年幾,最終都係冇攞個degree就死返香港,當年仍是一名死𡃁仔嘅我,冇人生目標,有嘅只係一個個白日夢,老實講,而家諗返轉頭,都幾憎自己。

之後經人介紹入左間會計師樓做audit, 個時都唔Q知乜叫audit, 只係知個manager講一堆唔知咩,我心諗,佢講咁多做乜鬼吖,你老闆係咪都請我架啦。

冇錯,當年嘅我就係咁仆街,咁招積,其實到而家都係咁,不過圓滑左,但係招積得黎冇咁仆街囉。

由入呢間會計師樓到今時今日嘅經歷真係豐富而多變。火麒麟今年34歲,仍然係一樹無成,不過都想記低呢10左右嘅事業同思想上嘅轉變。

另外當然希望透過呢度分享一下自己半專業嘅知識,俾自己出來創業嘅朋友有個參考嘅地方,因為我都創過業,知道創業嘅路嘅孤獨同埋艱苦。

火麒麟自己都不停有建立新生意嘅諗法,不過已有2樣生意加1份正職嘅我,已經忙到死下死下喇,有時候有個念頭咪同人share下,睇下有冇得做,有人攞條橋做,掂左係你叻仔,10人做同一樣野都有人掂有人衰,况且街外錢,1個人邊搵得哂呀,除非你係姓李啦。

沒有留言:

張貼留言